Cartof dulce la cuptor cu sos de avocado | un alt fel de "french fries" |

By 10:43


 Cartofii prajiti sunt din categoria "fast-food" de multe ori plini de ulei si carbohidrati nesanatosi. Dar ataaat de gustosi. 
Ei bine, va spun ca am descoperit ceva si mai bun, sanatos si chiar indicat intr-o dieta echilibrata. 

Cartoful dulce. O combinatie minunata intre morcov si dovleac, putin asemanator cartofului ca si textura si forma, cu un gust dulce-sarat. 
Acesta contine 77% apa, fibre, proteine, carbohidrati putini si sanatosi, 0% grasime.Are potasiu, magneziu, vitamina A, C, B6 si E.

De aceasta data, am pregatit cartoful dulce pentru masa de pranz cu un sos de avocado si usturoi.In incercarea de a recrea o reteta sanatoasa a cartofilor prajiti, am obtinut o minunatie!
Fara prajire, fara ulei si cu putini carbohidrati.Acest tip de cartof pai nu ne face sa ne simtim vinovati si nici sa ne pacalim dieta.


Ingrediente:

-2-3 cartofi dulci
-curry
-sare
-piper

Pentru sos:

 -1 avocado mic
-apa
-doua linguri de maioneza vegetala sau iaurt vegetal
-usturoi 
-sare

Preparare:

-am inceput prin spalarea cartofilor (ii folosim cu tot cu coaja)
-i-am taiat exact precum se taie cartofii pentru prajit, insa putin mai grosi;
-i-am asezat in tava pe o foaie de copt;
-i-am condimentat cu sare, piper si curry;
-am pus tava la cuptorul incins la 220 grade unde au stat pana au devenit aramii (aproximativ 25 minute).

Preparare sos: 
-am pus 100 ml apa in blender pentru a il ajuta la amestec;
-am adaugat avocado, usturoi, maioneza si sare si am mixat totul la nivel mic timp de 1-2 minute.
Noi am fost foarte incantati de aceasta reteta, sunt curioasa cum vi s-a parut! 
Daca sunteti la fel de entuziasmati de cartoful dulce cum sunt eu, va recomand sa incercati si tarta cu cartof dulce, fructe si psyllium care poate fi servita la micul dejun. Gasiti linkul aici!
Astept mesajele si comentariile voastre pentru a schimba idei! All my loving to you! @andreeabotta




0 comentarii