Briose vegane fara gluten | faina Schar | preparare rapida |

By 00:51



Baking man is baking bread...muffins.
Le stim, le iubim asa ca le pregatim in cel mai sanatos mod: fara proteina animala, fara zahar alb si fara gluten.

De cand am renuntat la zahar, la gluten si lactate este o adevarata provocare sa recreez deserturile si felurile de mancare pe care le apreciam inainte. Dar nu este deloc imposibil. Pe langa faptul ca le transform in alegeri sanatoase, mai sunt si guilt-free:cu mai putine calorii si mai multi nutrienti.

Provocarea de astazi: briosele cu fructe de padure.
 Elementul de baza: faina fara gluten. Dupa o perioada de testare a unor fainuri fara gluten si citit cu atentie toate etichetele din supermarket, am descoperit-o pe cea mai buna de pana acum si anume, faina fara gluten de la Schar. O gasiti aici alaturi de alte produse fara gluten.

Cam asa arata lista mea de ingrediente. 


Ce am folosit: 

-o cana lapte de cocos
-o lingura otel de mere
-doua cani faina fara gluten
-zeama unei lamai
-zahar de cocos
-praf de copt
-esenta de vanilie sau rom
-unt de cocos Niavis- doua linguri
-sare
-o cana de coacaze congelate

Mod de preparare: 
1. Incalzeste cuptorul la 240 grade C. 
2. Intr-o cana amesteca laptele cu o lingura de otet de mere si lasa-l 5 minute.
3. Mixeaza ingredientele solide precum faina, sarea, praful de copt intr-un bol separat. 
4. Zaharul de cocos amestecat cu esenta de vanilie si untul de cocos intr-un alt bol. 
5. Amesteca laptele cu compozitia formata din zahar si unt (de la nr.4 ) si folosind un tel, adauga ingredientele solide (faina, sarea, praful de copt).
5. Ultimul pas este adaugarea fructelor de padure si impartirea compozitiei in formele pentru briose. 
6. Vor sta la cuptor pana devin aurii (aproximativ 20 minute). 



Briosele mele au fost atat de apreciate incat am fost nevoita sa ma grabesc cu pozele pentru ca dispareau rapid. Asa ca, pe cat de repede le-am preparat, pe atat de repede s-au mancat! Am facut deja planuri si retete pentru urmatoarearele ture de briose. 


Daca incercati aceasta reteta, nu ezitati sa imi scrieti un comentariu sau un mesaj.Sunt curioasa ce anume ati modifica la ea. 
All my loving to you! @andreeabotta



0 comentarii