De la saten inchis la ...blond! | hair spa?| Haze Hairdressers |

By 05:46




 O dilema pe care o intalnesc tot mai des: cum ajungem la nuanta de blond dorita?
Primul pas-alegerea hairstylist-ului si a salonului potrivit. 
Haideti sa va spun cum a fost la mine de aceasta data. Dupa cateva incercari nereusite realizate la un salon, am decis sa renunt la blond dupa ce ultima data am plecat de acolo cu parul albastru. Sincer, o incercare tare nereusita care m-a lasat cuminte cu nuanta mea naturala si pe care aveam de gand sa o pastrez o vreme...pana cand am ajuns la Haze Hairdressers


Acolo s-a intamplat minunea. Salonul mi-a fost recomandat de catre o prietena careia ii admir de fiecare data parul, asa ca am mers hotarata sa fac o schimbare. 
Ceea ce m-a surprins in mod placut de cum am intrat a fost faptul ca nu este acel salon de infrumusetare obisnuit cu acelasi tip de muzica, aceeasi atmosfera si aceeasi aglomeratie de persoane si obiecte. 


Haze a aparut pentru mine ca un nou concept in ceea ce priveste salonul de infrumusetare si hairdressing-prima impresie a fost de spa minimalist, m-am plimbat prin incaperile mansardei fascinata de lumina naturala si de muzica jazz. Totul era de o naturalete si o fluiditate impecabila, ma bucuram sa fiu acolo! Am savurat un cappuccino si am rasfoit o revista mai relaxata ca niciodata. 


Nu am mers cu fotografii pentru inspiratie fiindca obisnuiam sa fac asta si consider ca puneam o presiune inutila si alteram viziunea artistului asa ca dupa ce am zis "inspre blond", Marius a stiut mai bine decat mine ce anume imi doresc. 


A inceput cu suvitele blonde si subtiri care fac trecerea subtila din parul meu natural inspre varfurile blonde. Tot procedeul a durat aproximativ 6 ore insa ceea ce a luat mai mult timp a fost hidratarea constanta a parului. Tratamentele pentru par sunt de la Davines si l-au protejat astfel incat acesta a ramas hidratat nu doar pana la urmatoarea spalare ci chiar si dupa. 

Bineinteles, parul meu avea nevoie sa fie tuns, ceea ce s-a si intamplat cu mari emotii din partea mea, ca de fiecare data. Ce sa va spun- dupa ce mi-am vazut parul tuns si aranjat imi parea chiar mai lung si mai bogat decat ceea ce avusesem inainte. Atunci mi-am dat seama ca avea mare nevoie ajutor pentru a arata bine. 


La sfarsit, parul meu arata impecabil si arata in continuare pentru ca este la fel de puternic si hidratat, creste in mod sanatos datorita radacinilor naturale iar partea blonda nu se despica si nu se rupe.Am primit o multime de sfaturi cu privire la ingrijirea si hidratarea parului, pe care le voi scrie intr-un alt articol si pe care am inceput sa le pun in practica imediat.


Cel mai important pas in toata aceasta poveste este alegerea salonului potrivit, eu iti spun ca l-am gasit si il recomand tocmai pentru faptul ca vei simti cum nevoile parului tau sunt puse pe primul loc, exista o grija constanta pentru acesta iar pasiunea cu care oamenii creeaza in acest loc te face sa te simti ca esti in locul potrivit. 

PS. Nu incerca asa ceva acasa. Nu,vorbesc serios! 

Pe Haze Hairdressers ii gasesti aici
Iar pe mine ma poti intreba orice in comentarii sau mesaje! 
Ne vedem pe Instagram si InstaStory!

All my loving to you! @andreeabotta

0 comentarii