Review lentile de contact- FLASHBACK TEST | Experienta mea | Lentiamo.ro |

By 09:14




Ador felul in care lentilele de contact pot intensifica privirea, pot schimba lookul, pot scoate in evidenta machiajul si chiar anumite trasaturi. Insa ce ne facem cand nu le alegem bine si in locul unui look natural si delicat aveam de-a face cu o nuanta artificiala a ochiilor ce se zareste de departe si mai rau, in fotografiile facute cu blit pe timp de seara, la o petrecere unde ar trebui sa aratam impecabil. 

Va spun eu ce facem pentru ca am trecut prin toate aceste faze si va sfatuiesc cum sa alegeti lentilele de contact cosmetice care se adapteaza nuantei ochilor in asa fel incat sa arate foarte natural. 

Am incercat lentile de contact atat comandate online cat si din magazine specializate de oftalmologie si am gasit in sfarsit, dupa lungi cautari si incercari, lentilele care mi se potrivesc in magazinul online Lentiamo

Ce am ales...
Scopul meu a fost de a alege lentilele de contact cu cea mai naturala nuanta, insa diferita de cea a ochilor mei. Imi doream lentile de contact pentru un look de zi, machiaj natural si culori neutre si o alta pereche de lentile colorate pentru seara-machiaj mai intens, fotografii realizate cu blit. Gama Adore mi-a atras atentia in prima faza datorita ambalajului deosebit si a gamei largi de culori cu aspect natural. Nuantele alese au fost Bi-Grey si Tri-Green, intrucat ochii mei sunt caprui-hazel.


Dupa comanda, pachetul a ajuns in doua zile, impreuna cu solutia pentru intretinerea lor si suporturile de pastrare. 



Dupa prima zi de purtare...
Nu mi-am simtit ochii obositi cum se intampla de obicei dupa purtarea lentilelor colorate. Va sfatuiesc totusi sa aveti la voi picaturi de ochi pentru mentinerea ochilor limpezi pe tot parcursul zilei. Am observat ca au fost usor de aplicat iar nuanta lor s-a adaptat perfect culorii ochilor mei, ceea ce nu s-a intamplat pana acum cu alte lentile (de obicei se vedea linia de trecere dintre ochi si lentila). 
Pe timpul zilei am purtat lentilele Bi-grey iar schimbarea culorii nu a fost observata prea mult, insa intensitatea privirii s-a modificat. Cu machiajul simplu si un ten deschis la culoare, Bi-grey s-au potrivit look-ului de zi. 



Cum s-au comportat pe tipul serii...

AU TRECUT TESTUL "FLASHBACK" 
Alaturi de un machiaj intens de seara, lentilele de contact colorate Tri-Green au aratat asa cum mi-am dorit! Trebuie sa recunosc, am fost atat de curioasa cum se vad in fotografiile cu blit si daca vor face flashback (as fi aratat foarte fals, vampire look-like) insa s-au comportat perfect! Mi-au scos in evidenta atat privirea cat si tipul de make-up ales fara sa fie inconfortabile. In fotografiile cu flash on- textura lor nu a fost schimbata iar culoarea ochilor a aparut naturala. 



Cum le utilizam...
Acest tip de lentile colorate pot fi purtate zilnic pana la 90 de purtari datorita continutului ridicat de apa, machiajul fiind aplicat dupa lentilele de contact.Dupa folosire si inainte de culcare, ele sunt inchise in recipientul special pentru ele impreuna cu solutia de intretinere. 



Sunt foarte incantata ca am descoperit lentilele de la Lentiamo.ro, era o bataie de cap si o continua dilema alegerea unor lentile colorate care sa fie pe placul meu. 
Sunt curioasa ce experiente ati avut cu lentilele de contact si ce ati vrea sa incercati! Astept mesajele si comentariile voastre! 
All my loving to you! @andreeabotta



0 comentarii