My Cliniq- Creator of beauty | unghii | buze | design monocrom |

By 04:14



Imi iau geanta, caut cheile, mai arung o privire grabita in oglinda- arat bine- pregatita pentru o zi plina. Ma lovesc cu mana de usa in timp de caut sa ies cat mai repede din casa si ...surpriza! Manichiura mea nu mai arata la fel de pregatita pentru a avea o zi buna. Si daca ar fi fost prima unghie care se rupe, nu ar fi fost atat de dramatic momentul, insa era deja a treia rupta in decursul a trei zile. Era evident ca ceva nu era in regula: ori avusesem ghinion trei zile consecutiv, ori ultima mea vizita la manichiurista fusese un dezastru. 

Nu imi facusem timp pentru o noua programare pana in acel moment. In toata graba mea, am sunat la My Cliniq-salonul in care am incredere deplina unde am reusit sa obtin o programare astfel incat sa nu fiu nevoita sa imi schimb planurile pentru weekend. Programarea era pentru vineri dimineata la ora 10.30. 

Stiu ca in toata agitatia vietii de zi cu zi ne este greu sa ne desprindem si sa ne oferim o zi doar pentru noi, stiu ca uneori exista alte prioritati insa ganditi-va ca o zi de relaxare la un salon de infrumusetare este uneori exact ceea ce ne trebuie pentru a ne incarca bateriile si pentru a incepe o noua saptamana mai increzatoare, mai fericite si evident, mai frumoase. Sa fim seriosi, cui nu ii place sa arate si sa se simta bine?



Cand am ajuns acolo, a inceput relaxarea. Am baut cafeaua cu fetele frumoase de acolo si am discutat despre blog, beauty tricks, diete, afaceri, weekend- timp in care unghiile imi erau salvate si reparate de catre o profesionista. 

O ora mai tarziu, unghiile mele aratau perfect. Am ales ca forma lor sa fie dreapta iar ca nuanta un nude-rose cu putin sidef. Aleg aplicarea de gel UV pe unghia mea naturala pentru a fi sigura ca manichiura mea arata impecabil timp de 2-3 saptamani, urmand ca apoi, la intretinere, sa imi fie reparate si reimprospatate.


My Cliniq este locul unde am avut ocazia sa intalnesc oameni talentati si pasionati de meseria lor, oameni care te intampina cu drag si cu zambete largi, oameni motivati si dornici de cunoastere. My kind of people.

                                               
 Lumina care strabate incaperea de la parter unde se afla salonul de hairstyling si cel de unghii, confera o atmosfera de vis, scaldata in umbre si lumini intr-un design monocrom, alb si negru fiind nuantele care se incadreaza perfect in tiparul minimalismului.


 Va spuneam ca am sa va tin la curent cu noutatile in ceea ce priveste marirea buzelor, joi fusesem din nou la domnul doctor Dameh pentru un control. La prima programare imi conturase buzele cu 0.7 ml substanta Juvaderm urmand ca cei 0.3 ml sa ramana pentru corectarea lor. Acesti 0.3 ml au fost folositi pentru a imi da putin volum centrului buzei superioare si pentru a o ridica intr-o forma foarte atractiva. Fotografiile sunt facute a doua zi cand buzele deja aratau foarte bine. Aceeasi procedura, emotii mai putine. Gasiti articolul initial aici si toate detaliile.
                                                



                             Una peste alta, nu am stat numai o ora la salon vineri, ci chiar mai mult, am facut poze, am cunoscut oameni frumosi si am ras mult. Am sa ma intorc in curand pentru o mica schimbare la par, veti vedea! Simt o usoara tentatie inspre blond avand in vedere ca am avut ocazia sa admir numai blonde frumoase la salon si aaaaaah.



 Intelegeti despre ce vorbesc.  


Pregateste-te pentru inceputul primaverii si incepe noul sezon cu forte proaspete, cu un nou look fresh, o atitudine increzatoare, multa putere si ambitie. 

Mentioneaza numele meu la urmatoarea programare la salonul My Cliniq-Creator of beauty si primesti un voucher de reducere pe care il poti folosi pentru orice serviciu al salonului. 

Sunt curioasa ce schimbare de look va ganditi sa faceti in noul sezon!Astept mesajele si comentariile voastre! 
All my loving to you! @andreeabotta




P.S. nu adormisem in aceasta poza, imi pierdusem speranta ca aparatul ma va focaliza (am fost surprinsa sa gasesc chiar o fotografie buna). 

2 comentarii