E.l.f. Cosmetics | machiaj | review produse | beauty-tips |

By 08:02


Din nou cu inca o serie-review a produselor E.l.f. *site-ul este aici
Va multumesc pentru sfaturile, mesajele si feedback-urile pozitive in legatura cu produsele cosmetice E.l.f. !M-ati intrebat ce anume am mai ales de la ei, asa ca aveti aici un intreg articol cu ceea ce mi-a placut mult, ce as mai comanda dar si cu produse pe care le-as folosi in mod diferit fata de rolul lor.

1. Paleta de  iluminare/contur 
Patru nuante- doua de iluminator si doua de bronzer. Am folosit nuanta cea mai inchisa pentru a testa initial paleta, nu a lasat pete iar nivelul de pigmentare este destul de puternic incat sa reziste ca bronzer. 
Nuanta cea mai deschisa am folosit-o in zona de sub ochi, peste concealer. A aratat foarte bine pe tot parcursul zilei si nu a lasat anticearcanul sa se miste. 
Am incercat-o totusi si pe zona fruntii insa dupa cateva ore am observat ca a strans putin fondul de ten asa ca nu o recomand pentru acea zona. 

2. Pensula Ultimate Blending 
Probabil cel mai bun produs E.l.f. pe care l-am incercat pana acum. Pensulele E.l.f. nu m-au dezamagit niciodata si chiar as vrea sa le incerc pe toate. Setul meu de pensule este de la Naked insa aceasta pensula pentru fata de la E.l.f. este preferata mea. 


3. Iluminator Baked &  Blush 
In articolul trecut (il gasiti aici)  eram dezamagita putin de iluminatorul Baked care mi se parea ca nu este destul de intens incat sa poata functiona in acest fel...pana cand cineva mi-a lasat un mesaj in care imi spunea ca voi fi suprinsa de acest produs in momentul in care voi razui toata partea de deasupra. Va spun, a fost o diferenta imensa! 
Astfel am fost incurajata sa incerc si iluminatorul cu blush  in nuanta Rose Gold. 
Un mare DA pentru aceste iluminatoare, mai ales pentru un blush atat de natural si luminos. 


4. Tus de ochi crema- nuanta Black 
La comanda trecuta incercasem tusul lichid de care am fost foarte multumita. Acest tus insa are o textura cremoasa si un aplicator-pensula (in lateralul cutiei) care face probabil mai usoara aplicarea linerului. Mi se pare ca este un produs intre creionul de ochi si linerul obisnuit- ca intensitate. Eu nu am putut sa il folosesc precum un liner insa l-am folosit foarte bine pe post de fard de pleoape. Arata minunat pentru un smokey eyes si spre deosebire de un fard obisnuit, nu lasa urme (este crema). Ah, si se usuca foarte repede, pentru ca este totusi un tus! 

5. Pensula Small Angled
Linerul se aplica mai usor cu acest tip de pensula. Subtire si cu un unghi perfect pentru machiajul ochilor. Foarte buna pentru detalii. 


6.Creionul pentru sprancene Instant Lift
Nuanta aleasa este Neutral Brown. Creionul are un capat mobil cu varf pentru aplicarea culorii si un capat-perie pentru aranjarea si pieptanarea sprancenelor. Dupa cum pretinde, sprancenele au un look ingrijit si natural. Ceea ce nu spune este ca desi fixat cu pudra si spray pentru machiaj, creionul se sterge in 2-3 ore. 
Ceea ce as incerca este o crema, poate un tus pentru sprancene si o ceara pentru fixarea lor.

7.Ruj de buze satinat in nuanta Touch of Pink
"Aspect natural si hidratare puternica a buzelor." 
Si face exact asa! Totusi, nuanta aleasa este mai deschisa odata aplicata pe buze.
Nu este lip stain asa ca trebuie reaplicat odata la 2-3 ore. 

8.Creion de buze mat in nuanta Mulberry Maven
O gama cromatica destul de larga pentru aceste creioane de buze, iar dimensiunea mare a creionului ajuta mult la aplicarea lui. Ramane pe buze ore intregi si se sterge foarte greu, ceea ce imi place. As fi ales totusi o nuanta mai nude, ceva din gama de marouri. 
Voi posta in curand un tip de machiaj mai intens in care voi exemplifica cateva rujuri si creioane de buze precum si farduri pentru ochi. 


Sunt curioasa ce ati incercat de la E.l.f., ce v-a placut si ce nu. Haideti sa discutam!
 As aprecia sa imi lasati un mesaj sau un comentariu! 
All my loving!
@andreeabotta

0 comentarii