Despre buze- experienta mea | sfaturi si pareri | Dr. Dameh |

By 09:23




Asa cum mi-am propus inca de cand am inceput blogul, scriu totul din experienta personala, va spun ce anume am folosit, cum, unde si aflati totodata parerea mea sincera. Stiu ca ceea ce propun astazi este un subiect delicat, cumva se face ca fiecare om are o opinie despre persoanele care apeleaza la astfel de procedee de infrumusetare, insa m-am hotarat sa va explic despre ce este vorba, accept faptul ca oamenii vor avea ceva de spus despre orice si sunt in regula cu acest lucru.

Daca esti una dintre persoanele care se simt atacate sau deranjate de aceste procedee, atunci te rog sa inchizi articolul acum. Unii oameni se simt deranjati cand o femeie face anumite lucruri pentru a fi mai atragatoare fizic.
 Acest articol nu este pentru tine. 

Articolul este exact precum o discutie intre prietene, va povestesc experienta mea cu privire la augumentarea buzelor cu acid hialuronic. Apropo-puteti sa ma intrebati orice in comentarii sau mesaje.

Avem posibilitatea, in ziua de astazi sa facem schimbari in vietile noastre. Suntem in masura sa schimbam orice ne deranjeaza, orice ne face sa ne simtim rau in legatura cu noi. 

What a time to be alive! 
Nu indemn sa faceti astfel de schimbari daca nu simtiti nevoia, insa este bine de stiut ca se poate. 

De ce am ales sa imi maresc buzele?
A fost o decizie personala pe care nu am cum sa o regret pentru ca acum buzele mele arata MI-NU-NAT! Buzele mele naturale nu erau perfect simetrice, pentru ca evident, nu suntem simetrici. Foarte rar am vazut persoane cu fetele perfect simetrice. Oricum, eu nu sunt una dintre ele. 

Ador sa port ruj, mi se pare cel mai feminim produs de make-up din cele mai vechi timpuri. Felul in care rujul se aseaza acum pe buzele mele este ceva ce mi-am dorit dintotdeauna. Arata mai plin, mai natural si mai elegant- asta pentru ca buzele mele au o forma naturala si nu sunt marite intr-un mod vulgar sau inestetic. 

Ce clinica si medic am ales? 
Cand am descoperit My Clinique-Creator of Beauty , mi-am dat seama ca intreaga cladire lucreaza precum un concept de infrumusetare foarte bine organizat. 

My Clinique-Creator of Beauty incepe la parter cu salonul pentru par si unghii, continua la etaj cu tratamente corporale si cosmetica, apoi ajunge in cabinetul de estetica, unde l-am cunoscut pe domnul doctor Dameh.



Cum a fost totul?
Domnul doctor Dameh este un medic tanar, relaxat, glumet si este acel tip de doctor care nu te preseaza si nu te repezeste. Dimpotriva, a avut rabdare sa imi raspunda la toate intrebarile de pe lista mea, si nu au fost putine.
Un profesionist care isi iubeste meseria si vrea ca pacientii lui sa fie fericiti.



Produsul pe care l-a ales pentru mine a fost Juvaderm Ultra 3, pe care mi l-a aratat si mi-a dat voie sa il desigilez. 





Dupa ce am terminat cu intrebarile mele, am primit o fisa cu intrebarile ce urmau sa imi fie adresate mie, pe care am completat-o cu DA sau NU. Intrebarile sunt simple astfel incat doctorul sa afle cate ceva despre tine si trecutul tau medical.
Dupa aceea am primit un "Pasaport de frumusete" in care mi-a lipit stickerul substantei ce urma sa o folosesc pentru buze si data interventiei. 
In tot acest timp, aveam deja aplicata pe buze crema pentru anestezia locala. 


Dupa cum a hotarat domnul doctor Dameh, (aceste hotarari se fac in functie de forma si de chipul fiecarei persoane) urma sa imi injecteze doar conturul buzelor si nu in volum, astfel se creaza efectul de buze naturale. Procedeul a durat exact trei minute, stiu pentru ca am filmat totul. 
Nivelul de durere pot spune ca a fost...de la o scara 1-10, cam de 3. Adica nimic grav. A durut chiar mai putin decat epilarea. 



Mi s-a spus ca in urmatoarea zi aveau sa imi fie mai umflate, apoi se vor aseza in 2-3 zile. Desi aveam 1 ml de substanta, doctorul Dameh a folosit doar 0,7 urmand ca restul de 0,3 sa ramana pentru mici retusuri (daca va fi nevoie).

Sfaturile medicului dupa o astfel de interventie: 
-fara mancare picanta in primele zile
-fara nimic fierbinte
- fara sarut in urmatoarele 24 h
-fara masaj sau atingerea buzelor
- multa multa apa
-hidratare cu balsam de buze (fara ruj sau fond de ten)
-fara cafea sau alcool in urmatoarele ore
-fara muscaturi de buze
- Arnigel pentru micile vanatai care este posibil sa apara

Costuri
1 ml de acid hialuronic Juvaderm costa 250 Euro
Domnul doctor Dameh a fost generos incat sa dea o reducere pentru persoanele care mentioneaza numele meu la urmatoarele sedinte. 
As sugera sa imi scrii daca te decizi sa incerci acest fel de interventie sau altceva, iti raspund la orice intrebare. 

Substanta aplicata adica acidul hialuronic nu este permanenta, ea se dizolva in aproximativ 6 luni si nu este nociva pentru corp. 
In cazul in care te hotarasti sa scapi de ea mai repede (desi nu cred ca se intampla), exista antiacidul care este injectat de catre domnul doctor Dameh si dizolva acidul hialuronic in 2 ore de la aplicare.   

Fotografia mea este facuta dupa 4 zile de la interventie, timp in care buzele mele si-au revenit, arata pline intr-un mod natural iar eu ma simt excelent. Am sa adaug pe parcurs poze pentru a va arata schimbarile.

Am facut aceasta interventie pentru mine si am ales sa va povestesc despre ea. Asta nu inseamna ca nu sunt multumita de mine sau de corpul meu ci dimpotriva. Ma iubesc si stiu sa am grija de mine, stiu de ce anume am nevoie si sunt extrem de fericita cu decizia mea. 
Multumesc domnului doctor Dameh pentru faptul ca m-a ajutat sa ajung la rezultatul pe care il voiam si pentru ca a avut rabdare cu mine! 

Sper ca acest articol v-a fost util si va raspunde la anumite intrebari legate de acest subiect. Mi-ar placea sa imi povestiti experientele voastre si sa incepem o discutie frumoasa, cu atitudine pozitiva. Daca vi se pare tentant sa lasati mesaje rautacioase, nu va pierdeti timpul- vor fi sterse automat. 

All my loving to you! @andreeabotta 

0 comentarii