3 cele mai eficiente metode de demachiere

By 10:42


             Demachierea nu trebuie sa fie un procedeu complicat. Ideea este foarte simpla: la sfarsitul zilei tenul tau trebuie sa respire si sa ramana curat pana a doua zi. Pentru ca face parte din rutina de seara, este un obicei pe care imi doresc sa il simplific cat mai mult, insa niciodata nu uit de el. Nici atunci cand sunt foarte obosita sau cand ma intorc de la o petrecere.Niciodata.Imi pastrez mereu putina  energie pentru a imi curata tenul de machiaj. 

1. Solutia micelara- un singur produs care indeparteaza machiajul, curata piele si o hidrateaza in acelasi timp. Desi arata exact precum un toner obisnuit, apa micelara apare ca o solutie de simplificare a demachierii. Eu aleg sa nu am rafturile pline de demachiant pentru ochii, demachiant pentru fata, cleanser, servetele de machiante, lotiune tonica etc pentru ca le pot avea pe toate intr-un singur produs.
                                                               De ce functioneaza? 
 Apa micelara este formata din molecule mici de ulei, numite micelii care sunt prinse in apa moale- aceasta apa fiind tratata astfel incat nu contine calciu, magneziu sau alte metale. Acele bule de ulei, in combinatie cu apa moale actioneaza ca un magnet pentru a atrage machiaj sau impuritati de pe piele. Spre deosebire de o lotiune tonica obisnuita, apa micelara nu contine alcool ceea ce inseamna ca nu inlatura si uleiurile proprii pielii de care tenul nostru are multa nevoie. 
In ultima vreme, preferata mea este cea de la L'Oreal pentru ten sensibil*pretul este in jur de 30 lei*. Nu am tenul sensibil insa simt ca am mai multa incredere in produsele care mentioneaza *tenul sensibil* si in produsele pentru bebelusi. 
                                                                   De ce o aleg?
- nu ustura 
-nu necesita spalare/clatire
-nu usuca pielea, ba chiar o hidrateaza
-demachiaza mai bine decat orice demachiant pe  care l-am incercat *si am incercat o multime*
-ideala pentru demachierea ochilor

2. Ulei de cocos- pentru acele momente cand ajungi acasa si realizezi ca ai ramas fara demachiant. Pui putin ulei de cocos in palma, il intinzi pe toata fata, inclusiv pe ochii, arati ca un clown in urmatorul moment si apoi indepartezi totul cu un servetel uscat.  Este demachiantul perfect pentru situatiile de urgenta de acest fel. Te face sa uiti repede de grija demachierii si nu lasa nici o urma. 
De ce functioneaza?
When everything else fails. 
Pentru ca nu ai vrea sa te speli pe fata cu apa si gel de dus. 
De ce il aleg? 
Pentru ca uit ca mi s-a terminat demachiantul.
-nu ustura
-hidrateaza pielea
-este cea mai rapida solutie de demachiere

3. Servetele demachiante-Neutrogena 
Le am mereu in geanta. Nu le folosesc pentru zona ochilor, scrie chiar si pe pachet ca pot irita ochii. 
De ce functioneaza? 
Pentru ca sunt servetele cu demachiant in ele. Cele de la Neutrogena promit sa calmeze tenul, sa il curete si sa lupte impotriva cosurilor. Nu astept asta de la un demachiant, dar daca o face este foarte bine!
De ce le aleg?
-pentru ca nu pot sa car borcanul cu ulei de cocos in geanta
-o solutie simpla cand nu am altceva la indemana
-demachiere rapida

Sper ca v-am convins cu demachierea. Cand eram mica, mama imi spunea ca atunci cand am sa port machiaj va trebui sa imi curat tenul in fiecare dimineata si seara.Tot ea mi-a mai spus ca o noapte dormita cu machiajul pe fata iti adauga zece ani in plus tenului.
 M-a convins pentru totdeauna. 

0 comentarii