10 Motive pentru a te bucura de iarna

By 04:46

Cum sa ne bucuram de iarna  cand defapt nu ne place deloc. Daca imi spuneai acum doi ani ca iarna m-ar bucura vreodata, cu siguranta nu as fi crezut. O cafea fierbinte cu miros de scortisoara- de atat a fost nevoie pentru a ma convinge sa scriu acest articol. Mi-am dat seama ca totul s-a intamplat anul trecut pe vremea aceasta, imi amintesc cateva zile de Craciun, calde si fericite pe care le-am petrecut impreuna cu mama mea, iubitul meu, mama lui si cu bunica mea. Si au fost probabil cele mai placute momente din acea iarna. Poate pentru ca era primul meu Craciun impreuna cu Paul sau poate pentru ca aveam in sfarsit o stare de liniste si optimism, alaturi de cei mai dragi oameni. 
Astfel, imi propun ca in acest an sa ma bucur si mai mult de iarna, defapt mai mult ca niciodata. Si am o lista destul de convingatoare pentru care iarna este un motiv de entuziasm.

1. Wake and bake- si aici ma refer la prajituri delicioase cu nuci, scortisoara,portocale, mere, nutella si orice alte bunatati care te incanta si iti parfumeaza casa chiar inainte sa le scoti din cuptor.

2. Cadouri- evident. Pentru ambalajul cadourilor aleg mereu cutii si hartii in nuante neutre si texturi deosebite. Pentru colierele Toi et Moi Chokers- am ales un design minimalist- astfel colierele pot fi un cadou minunat pentru oricine. 

3. Pulovere si paturi- iarna este singurul anotimp in care putem sa purtam cate straturi de haine avem nevoie pentru a ne simti comfortabil si singurul anotimp in care ne putem cuibari in paturi din cele mai fine si pufoase materiale. Deasemenea, piesa mea preferata de purtat iarna: body-ul- catifea sau matase sub un cardigan din lana. 

   4. Decoreaza-ti casa-  Nu, nu iti spun sa o impodobesti cu luminite colorate sau bibelouri cu Mos Craciun ori globuri din sticla. O lumanare parfumata pe birou si o patura groasa pe fotoliu iti poate schimba starea de spirit. O lampa de podea pentru un iluminat ambiental va crea o atmosfera intima, niste jazz si o ciocolata calda intr-o cana cu accente aurii te va inveseli imediat.
5. Citeste sau asculta o carte. De obicei ascult carti in timp ce lucrez la un proiect insa de multe ori apreciez momentele in care reusesc sa stau cu o carte in mana si sa o citesc de la un capat la altul. Daca totusi nu e timp pentru citit, exista varianta audio- aici este un link pentru o carte pe care am ascultat-o de curand si mi-a placut mult, se numeste "The magic of thinking big"

6. Ceai.Cafea.Vin fiert- iarna este anotimpul racelilor, asadar- supe calde, fructe si legume, sport si cat mai multe ceaiuri  vin fiert.
7. Ingrijire personala- fata,corp, piele, par, unghii. Sau o zi la spa insa in intimitatea casei tale, a baii mai exact.O parte din ingrijirea pielii mele consta in folosirea in permanenta a produselor Fereto - responsabile pentru transformarea tenului meu dintr-unul acneic intr-unul sanatos.
 Transforma-ti baia intr-un spa (cu buget mic).

8.Organizeaza-ti casa. Stim cu totii curatenia de primavara, de ce sa nu o facem iarna. De ce sa nu o facem in permanenta| Ar presupune o alegere atenta a lucrurilor de care avem nevoie si a celor de care nu avem nevoie pentru a le putea dona sau arunca. O casa organizata nu inseamna doar lucruri aranjate pe un raft, inseamna o casa ce contine numai lucrurile de care avem nevoie si cele care ne bucura.


9.Petrecere timp cu persoanele dragi. Nu am lasat acest aspect pentru sfarsit, este unul dintre cele mai importante lucruri de facut in aceasta perioada si nu numai. O masa in familie, plimbari scurte pana la cea mai apropiata ceainarie, cadouri si momente frumoase. Acesta este motivul pentru care imi place iarna, chiar daca acum nu am o familie mare cu care sa o petrec, am sa ma asigur ca cele mai dragi persoane vor fi alaturi de mine si in aceasta iarna. 

10.Poarta ceva stralucitor. Ca este vorba despre un fard de pleoape, o rochie din catifea sau o noua manichiura, eu cred ca iarna este un motiv de stralucire. Chiar si o crema de corp cu particule stralucitoare va functiona. In iarna aceasta poarta orice te face sa te simti bine, comfortabil si eleganta. Orice te face sa iubesti iarna. 
I know I did. 

Outfit: Body din catifea de la Pull&Bear
*lovin' it*
*Golden mirror nails*


0 comentarii